07 augusti 2011

Juli månads "bokslut". Det har hänt en jäkla massa den här månaden som gått. Flyttat från linköping och hit. Ändrat mina vanor från passiv fd till aktiv fd.
Är numera engagerad i Fontänhuset (snart medlem), och i en annan förening också som heter RSMH. Har träffat ordföranden i den föreningen men även en av dom anställda.
Det börjar kännas kanon och jag känner mig "nyttig" faktiskt, både för mig själv, och andra människor omkring mig. Det är skönt att prata med olika personer och att under samtalet så lyssnar dom faktiskt. Har ju varit med om båda sorterna, dom som verkar lyssna, och dom som låtsas lyssna. Jag märker så väl när man är på samma nivå i snacket, det flyter ju på utan störningar, samtalet avstannar inte direkt om man inte tappar tråden förstås. Det händer även den bästa.
Från att inte ha varit utanför dörren på 2 veckor så har det hänt saker i parti och minut. Avhyst från lägenheten vilket i detta fall tydligen var bra. Tänker göra rätt för mig med Stångåstaden, eller rättare sagt inkassobolaget dom har, och  betala min skuld till dom. 
Jag menar, jag kan ju totalt skita i det men det skulle komma surt efteråt.  
Nä, inte min stil. Ja ja, nu har jag svamlat klart. Klockan är efter tre på morgonen så det är dags att sova, God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter