04 augusti 2011

Helt slut efter en dag på Fontänhuset.

Efter gårdagen så var jag helt slut i huvudet. Massor av intryck viket jag inte har utsatt mig för på väldigt länge. Men det är roligt och jag är ju tillbaka idag igen för mer intryck, mer social kontakt och typ få andra ideér. Nåt särskilt inriktat arbete blir det nog inte förrän nästa vecka. Hur som helst så ska jag jobba med administrativa saker. Det finns te x en tidninig som görs till medlemmar/stödmedlemmar. Den kommer jag jobba med. Sen ska jag även befinna mig på något som heter RSMH,( Riksförbundet för social och mental hälsa) och försöka bidra med min erfarenhet av det jag gått igenom.

Har pratat med en kille om just detta med föreläsning. Han skulle då prata om sin psykiska diagnos (manodeppresiv) och jag om mitt skit då. P som jag kan kalla honom, han är en riktigt rolig person och trevlig på alla sätt och vis.
Skulle jag jämföra så skulle ingen se någon skillnad mellan oss för det står ju inte i pannan att man har nån diagnos, eller att man missbrukat, om än att jag tycker det syns på mig.

Håller på att utforska lite om vad det finns för olika grejer att lägga till på bloggsidan så jag hoppas att det inte förstör det jag skriver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter