03 augusti 2011

Fontänhuset.

Upp ur sängen klockan 8 i morse. 08:26 bussen till fontänhuset. Intervju med ansvarig 09:30.
Ni kanske undrar vad jag menar med detta.
Jo, jag har blivit intervjuad för medlemskap i Fontän huset. Ett ställe som är en sysselsättnings??....ja, hit kommer man för att träffa andra, fika, käka lunch, hänga med på upptåg osv.
Det är fina människor som jobbar och som är här och jag trivs att vara här. Det är lite annat än att sitta hemma i en lägenhet och bara glo i taket, jag behöver det här.
Snackade om min bakgrund och vad jag ville få ut av det hela. Administrationen är ju mer eller mindre självskrivet. Då får jag skriva!
Det gillar jag ju. Sen nämnde jag att jag gärna kunde tänka mig att föreläsa om droger och adhd. DET kunde dom verkligen hjälpa till med för dom åker till universitetet och pratar med jämna mellanrum. Alltså, nu är det ruta ett för mitt företag och det käns hur bra som helst. Ha det gött i solen!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter