30 augusti 2011

Göteborg blir det!

Efter att ha dragits med en jobbig trötthet så var det dags att gå till läkaren. Det gjorde jag idag men jag vet inte vad blodproven säger förrän om ett par veckor. 10 rör plus bajs och urin.
Blir nästan chockad över hur man behandlas här i Örebro av läkare. Så mycket sämre att vara patient i Linköping anser jag. Här gör dom en grundlig undersökning, inget jäkla hafsande.

Jag skrev för ett tag sedan att jag var intresserad av fontänhusskolan. Det är klart att jag får åka till Göteborg inom kort för att lära mig mer om husen i Sverige. Blev riktigt glad över nyheten men den är inte i skrivandets stund offentlig ännu. Husmöte om 10 minuter och då är jag officiellt medlem också och kan påverka och komma med förslag.

Sen har jag en artikel att skriva också. Den ska handla om mitt ny funna sätt att se på människor med psykisk diagnos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter