01 augusti 2011

Landat??

Sitter i soffan hemma hos kusinen. Det är måndag morgon och jag har ätit frukost, druckit kaffe så nu tar jag det bara lugnt. Kusinens 2 katter har fått hjärnsläpp verkar det som. Dom jagar varandra som idioter för att sen i rangordning attackera kattlådan och uträtta ett eller två ärenden?
Jag är riktigt glad över att det absolut inte stinker kattskit, eller kattpiss, som det ofta gör hos kattmänniskor med inne katter, det har jag svårt för måste jag säga.
Namnen på katterna har jag duktigt svårt för att lära mig. En heter Mysan, den andra minns jag inte nu heller. Söta som socker, sociala och keliga, vad mer kan man önska? A T T  D O M  H A D E  D R A G K E D J A  Ö V E R   R Y G G E N så det gick att ta av dom pälsen..........Har man 1-2 dagars skäggstubb och ett par katthår fastnar i det så kan man bli irriterad, verkligen alltså.
Likaså när det kommer till svarta, (eller åt det hållet) kläder. Det är konstigt egentligen, spelar egentligen ingen roll vad man skaffar sig så nå fan finns det baksidor. Hur man än vänder sig så har man röven bak.

Borde jag ta tag i några "måsten" nu eller ska jag bara slappa och njuta av att stressen jag burit på sedan i torsdags?
Jag känner hur ögonen börjat dra ihop sig lite, småkliar lite, sinnet på sparlåga, och 10 meter norrut står en såååå skön säng och bara ropar mitt namn.
He he he, det var inte svårt att övertala mig om att en sväng in till den 1-2 timmar till skulle göra susen, så  får det bli-det är gjort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter