16 maj 2011

VARFÖR!!!

Jag börjar bli så trött på den här hostan nu. Feber, hosta, konstiga saker i skallen såsom...hm..jo, tänk er vattenringar på sjön, fast man ser dom underifrån, fattar ni? Varje blinkning gav det här fenomenet och också suddig syn.
Skakningar är närvarande också, det är så förbannat trist alltså. Det här var som värst i fredags kväll. Höll i sig över lördag och söndag. Idag är det bättre, ingen feber alls. Hostar slem gör jag fortfarande för att inte tala om allt snor jag öser ur mig som även har levrat blod i sig. Istället för att sitta här och gnälla över sjukdomar så kanske man skulle ta sig till sjukan istället. Men jag hoppas på feber igen och då ger jag mig av istället. Hade lunginflammation när jag var på hemmet och jag tror att hostan fortfarande hänger kvar därifrån.
På nätterna svettas jag otroligt mycket. DET vet jag att jag började med på hemmet. Sa det här till sköterskan men, ja vet inte, det verkade som om jag inte existerade för det vidtogs ingen åtgärd.
Jag tänker bihålor som komplement till det andra. Men min obalans vet i fan va jag ska hitta på för orsak?

Eftersom jag sagt till dom på beroende att min medicin inte ger den effekt jag vill ha så har vi sagt att jag inte ska ta den under en vecka. Eventuellt kan det komma att bli ändring av den.

Så här efter behandling så kan jag bara konstatera att jag måste missat något. Tillbaka i samma fotspår igen. Mitt ny funna självförtroende finns kvar än så länge, försöker odla det som det bara går. Har problem med att ta mig till gymmet fast jag vet att jag borde det. Varför annars ligga och betala 349 kr i månaden och sen inte utnyttja det??
Medlemskap sen nov förra året, har inte varit där en enda gång, alltså 7x349=2443 kr. 5 månader kvar att börja träna på. Dom pengarna kunde jag haft nytta av just idag då jag gjort mig totalt black på pengar-IGEN!
Denna förbannade adhd ställer till det ordentligt med mina impuls prylar. Spelar ingen roll om jag tänker på att vara omsorgsfull med pengarna varenda timme, ändå "ser" jag inte det som händer. Lätt att tro att jag är en idiot eftersom jag kan beskriva sättet det sker på. Men jag funkar så här att efter ha varit utan stålar en längre tid så när dom kommer så belönar jag mig för perioden jag är utan pengar. Jag blir KUNG I BAREN som Magnus Uggla sjunger. Även resten av texten stämmer in om pantbank osv.

Jag vill ur det här!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter