17 maj 2011

Nu börjar det kännas bättre i lungorna. Hostar inte fruktansvärt och slemmet är inte så mycket heller.

Min övervakare är så satans bra alltså. Hon kommer med käk och bladdrar en stund samtidigt som hon kollar läget. Känns bra att ha henne måste jag säga.
Imorgon ska vi till en bilmekaniker som är turk och som försöker blåsa henne på reparationer. Han byter ut delar som han inte behöver. Allt han behövde göra var att sätta dit en ny fläktrem åt henne eftersom den gått av. Nähä då, det byts spännrullar utan att ÖV godkänt det. Till råga på allt så påstår han att generatorn måste gått sönder när fläktremmen gick av???

Alltså, han försöker rippa henne på stålar, inte bra. ÖV kan absolut ingenting om bilar så jag erbjöd mig att följa med och kolla hur det egentligen står till.

Jag har överlevt ännu en dag. Blev tvungen att panta idag och det är fanimej inte kul, men absolut nödvändigt. Inte mycket att hurra för heller för den delen,suck. :(

Imorgon är det onsdag, och på fredag ska jag till varje pris in till Motala och se min dotter medverka i balen.
Jag vill inte göra henne besviken genom att inte komma, det skulle hon aldrig förlåta mig för.
Hjärnan går för fullt om hur jag ska fixa det ekonomiska fram till dess. Men jag har satt mig i skiten, då får jag hoppas att det löser sig också. Bye!

3 kommentarer:

  1. Har hon bal på fre? Min syster har på lö! :)

    SvaraRadera
  2. Då kanske vi ses,jag har också en dotter som nhar studentbal i Motala-Vi får hoppas på fint väder.
    Mia

    SvaraRadera
  3. Jenny: Nej, hon har på lördag som alla andra. Det är jag som fattat fel som vanligt.

    Mia: Det skulle varit kul faktiskt. Min ekonomin har kraschat totalt så jag får stanna i Linköping.
    Ja, jag vet, det är förjävligt alltså...

    SvaraRadera

Etiketter