04 april 2011

Totalt utpumpad efter helgen.

Blev absolut en trevlig helg på nästan alla områden. Vägen tillbaka kändes lite som en lättnad påstår jag. Det var skönt med resan hit som tar 90 minuter ungefär. Väl i Katrineholm så fick jag blåsa direkt i bilen(?) och det var något nytt för mig. Sedvanligt urinprov väl framme på hemmet och det var ju inga problem med det. Dessutom så kikade jag på en hemsida om hundar, jättesöta saker som såg ut att ha skitkul. Tror jag ska ta och åka och titta på dom vid tillfälle. Imorgon ska vi åka till Cosmonova i Stockholm. Jag har aldrig varit där förut men det ska visst vara en upplevelse sägs det. Sen nåt muséum skulle vi till också, har jag för mig. Hur som så kanske det blir lite bilder från det framöver. Nähej, nu ska jag fixa mig en kopp kaffe och ta en cigg, Ha det alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter