12 mars 2011

Nu får det vara nog snart.

Återigen så hamnade jag på akuten. Blodsockervärdet var över 33, då hade jag ändå tagit 50 enheter insulin 1-2 timmar innan.
Samma förbannade inkompetenta människor jag hade förra gången mötte upp. Samma variant, blodprov, vänta, vänta, vänta, fick Novomix Rapid i spruta, sen ville dom jag skulle lämna nytt värde efter 2 timmar igen.
Jösses alltså, jag sa tack och adjö och åkte tillbaka till hemmet.

Nu funderar jag allvarligt på att skriva ut mig och åka hem istället. Har inte varit annat än sjuk hela tiden sen jag kom....

Personalen tycker dom uppför sig märkligt på akuten men säger i samma andetag att detta har varit ett problem då dom får reda på varifrån jag kommer.
Ett behandlingshem med dåligt rykte på ett livsavgörande ställe???

Sen ovanpå det här så är det klart tråkigt, förbannat tråkigt, överjävligt tråkigt. Någon typ av behandling har ännu inte kommit igång och jag känner att jag kan lämna platsen åt någon annan.
Beslutet är inte taget ännu, men blir i veckan.

Ha det fantastiskt i det soliga vädret!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter