20 mars 2011

Kontantmiss.

När jag äntligen fick igenom att åka på ledighet så knasade det på pengar. Kollade med FK och dom var väldigt angelägna om att jag skulle hamna i rätt månad,(har ju inte tagit ut allt), så dom skulle göra utbetalning. Nu trodde ju jag att dessa stålar skulle finnas på kontot redan i fredags, men så var inte fallet.
Alltså blir det en senare fråga att åka hem.

Hela förra veckan så var jag på hyggligt humör. Veckan gick fort tycker jag. Det vackra vädret gör sitt till också. Vi har det varmt och soligt idag, även igår.

Men jag känner att jag behöver åka hem. Vill träffa min dotter och krama henne massor, saknar henne grymt mycket.
Hon fyller år 6:e April och som det ser ut nu så kommer jag inte att kunna fira henne den dagen. Därför tänkte jag hitta på nåt åt henne på min ledighet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter