24 mars 2011

Då har jag varit hemma på blixtvisit. Åkte tillbaka som jag skulle också.
Det började inte så bra. Satt fast i en timme i Kimstad pga att det brann mellan lkpg och mantorp/vikingstad.
Alltså ingen höjdare. Jag skulle ju införskaffa lite drickbart hade jag tänkt, så det fick bli att dra till Tornby direkt.

Korkade upp en cider till att börja med. Satte mig vid datorn. Sen blev det lite Solbacka, som äntligen fanns på bolaget. Det blev indraget för ett tag sedan pga att det var något däri som framkallade allergi hos någon.
Det satt en etikett om att den innehöll senap(?) såg jag, men inget jag märkte.
Sen kom det besök. Ett efterlängtat sådant. Så det blev mys o pys och massor av kramar och roliga skratt.

Idag blev det volleyboll. Det var första gången jag rörde på mig på lång tid och det var roligt måste jag säga. Grupp hade vi också. Temat var självkänsla/-förtroende. Det finns massor av knepiga känslor att ta tag i, verkligen.
Det är bedrövligt att höra saker från andra hur dom blivit behandlade i sin uppväxt. Inte konstigt att man blir förstörd i sitt känslopaket. Lärorikt var det hur som helst.

Ha det bra allihop!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter