21 juli 2010

Sjukskriven...

Mår inte förträffligt är nog en underdrift i sammanhanget. Hela denna månad har varit katastrof och jag hanterade inte det så bra.
Hur som helst så fick jag läkarintyget jag behövde så nu kan jag släppa det här med jobbet. Tvärtom mot jag planerat blev det i alla fall.

Det är mindre än 2 veckor kvar till inställelse. Min klagan angående placeringen är inne på 3:e veckan utan att jag hört ett smack från dom. Nu vet jag att det ska utses en ny handläggare, den gamle får inte ta mer beslut om mig. Konstigt egentligen, det vore bättre tycker jag då det är han jag snackat med. Men det är visst just därför.

Jag hänger i fortfarande, men mer är det inte, suck.

Nu försöker jag fixa i ordning hela lägenheten. Idag har jag kastat massor av skit jag dragit omkring på. Varför gör man så?

Plockat och rensat bland gamla papper,lagt allt som ska va kvar i kartonger. Vinterkläderna fick två kartonger i källaren, det är ju bra.

Återfall klingar dagligen i huvudet på mig. Pratade om det med min KBT person, och berättade även att jag drömmer om självmord och helvete.
Hon blev orolig....med all rätt kanske...jag vet inte.

Det känns förbannat tungt just nu och jag är sån att jag måste få bort det ur skallen, och det fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter