24 mars 2010

Puff!!

Tänkte jag skulle puffa lite för lagen om all jävlighet. Ni vet som Leif GW Persson gör i efterlyst.

Det är ju så här att jag har "fått" alldeles för många positiva händelser i livet senast tiden. Då brukar det ju komma något som väcker än igen, och en sak igen, och igen, tills man är i brygga igen.
Men nu puffar jag alltså om att jag är medveten om att det här borde vara på gång och kanske på så sätt också då omöjliggör att det händer. Fan va ja är smart.

Tidigare ras har jag ju inte haft en aning om egentligen. Inte förrän jag mått så jävla dåligt att jag funderat på livet och innehållet i det.
Äh, jag vet inte riktigt vart jag ville komma med det här.

Jag mår i alla fall riktigt bra och tänkte jag skulle säga det och inte bara gnälla.

Hmmm, jo, jag ska visst skriva kontrakt på egen lya den sista denna månad.......hja ha ha ha ah ah aha ah aha ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter