15 mars 2010

Fan va häftigt alltså!

Satt och spånade på facebook och hittade lite vänner från förr som jag la till. Baktanken var att om det fortfarande var knark med i bilden så skulle jag ta bort dom igen.
Jag minns då jag var i Motala första gången efter jag blivit drogfri och då träffade jag en polare som jag drogat ihop med. Vi snackade lite och jag sa att vi skulle höras om han tog tag i sitt drogande.
Nu har han gjort det !!!
Han ringde förut och jag var lite skeptisk till en början faktiskt, men varför ska jag vara det?
Fan, kan jag kan ju andra också.
Det gjorde mig glad som fan, så där toppat glad.
Han hade flyttat från råtthålet till annan ort där han bor med sin tjej.
Vi har samma intressen faktiskt. Hus, hugga ved och elda, ha ha ha.

Det var skönt att få berätta vad jag åstakommit med mitt liv och hur jag hade det idag. Då fick jag veta att hans tjej läser min blogg. Lite snopet måste jag säga.
Men jag tror att det är rätt många av mina drogpolare som i alla fall nån gång tittar in och kollar om jag sköter mig. Det verkar så i alla fall ibland.
Hoppas det ger dom något, att dom också kanske börjar fundera på att lägga ner skiten. Ja menar, jag var ingen lågkonsument av droger direkt och det fanns nog ingen som ens tänkte tanken att jag skulle fixa att lägga ner skiten. Inte ens alla ja-sägare som man omgavs av.

Jag hotade med att komma över och kolla om han verkligen var drogfri och därmed öppnade jag för att berätta att jag snart kommer ha ett körkort också.
För nu är det riktigt nära faktiskt.

Jag röker inte längre och det är ju bra med tanke på att det kkostar att ta körkort.
Champix-tabletterna funkar så jäkla bra så jag kan verkligen rekomendera dom för er som vill men inte kan sluta röka. Biverkningarna är överkomliga faktiskt och dom flesta har gått tillbaka nu. Hade problem med sexdriften men det verkar inte vara nåt bekymmer längre och det är jag glad för.
Fattas ju bara att man lägger av med allt möjligt skit och sen blir impotent !!!
Då skulle väl livet vara över i alla fall, hualigen !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter