12 mars 2010

Det är ditt fel att jag.....

...stoppat i mig tabletter........!
Ungefär så stod det i ett mejl jag läste igår. Människan hoppades att hon inte skulle vakna mer.

Jag fick inte bara ett mejl kan jag säga. Det var några stycken faktiskt. I dessa så stod det en massa skitfrågor som jag inte kan svara på vilket jag gjort klart innan.
Däremot så fick det mig att dra mig ur det tänkta förhållandet.
Är det nåt jag inte accepterar så är det självömkan, eller självmordsbeteende, eller va fan man ska kalla det för.
HON är nog en bra människa förutom mejlen, men för min del så kan vi bara vara kompisar, om ett tag alltså.
Nu kommer det inte att funka i alla fall, kanske inte framöver heller, jag vet inte.
Hur som helst så blev det svårare efter dom senaste 3-4 dagarna.

Känslokall påstås det att jag är. Jag har sagt att jag inte har några känslor som kan jämföras med kärlek.
Hon tycker hon blivit blåst?
På vad?
Jag vet inte om jag gjorde rätt eller fel i det här. Men jag har funderat rätt länge på hur jag känt och till slut så kom jag fram till samma resultat som fanns från början.
Nu var det hon som drev mig till att svara innan jag funderat klart, men jag är övertygad om att jag kommit fram till samma resultat ändå.
Min förhoppning var att det här skulle lösas utan pajkastning. Nu var det bara jag som inte kastade paj och det är jag stolt över.

Det är fredag idag och veckan på jobbet har varit sååååå jävla bra måste jag säga. Det har varit en vecka där alla har respekterat varandra och dom jobb som skulle göras har delats upp ungefär lika.
Detta är allt jag begär. Att slippa känna att jag får ta skitjobben bara för att jag praktiserat där.
Det är nästan så jag tror att R faktiskt sagt något till våran chef. Nåt i stil med det som vi pratat om.
Minus är att jag har fortfarande ont i ryggen. Då har jag ändå suttit i traktorn hela eftermiddagen och i elbilen hela morgonen.
Jag har inte skottat en snöflinga, däremot huggit is för att hitta dagvattenbrunnar, men inte så pass att jag skulle få ryggvärk tycker jag.
Fan också, jag varken orkar eller vill ha det så här.
Well, jag har öppnat en flarra rött och tagit en slurk. Det är så gött det där solbacka-vinet jag köper, riktigt gott.
Jag vet inte vad kvällen kommer att ge och det spelar inte så stor roll heller egentligen. Funderar på att ringa en kompis och be henne komma hit så vi kan tjöta lite,så får det bli förresten.
Ha en riktigt trevlig helg, det ska jag ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter