20 januari 2010

Jag är sjuk-igen.
Det började dagen innan julafton, sen har jag försökt jobba så gott jag kunnat. Förra veckan så åkte jag till vårdcentralen och där tyckte dom jag skulle sjukskriva mig själv en vecka. Det var i onsdags, nu har det snart gått en vecka och jag måste tillbaka dit igen för att få medicin, fan så tråkigt alltså.

När jag var på VC så passade jag på att fråga om dom här tabletterna som ska hjälpa en att sluta röka. Innan han skrev ut dom var jag tvungen att kolla med den andra läkaren om dom gick ihop med mina Metamina som jag äter. Av den anledningen att dom båda sätter sig på belöningssystemet i hjärnan. Fick klartecken igår om detta så nu jävlar ska dom där äckliga nikotinpinnarna bort ur mitt liv.

En annan sak som överraskade mig var att då jag kom tillbaka till jobbet efter att ha varit på VC, så sa dom att jag hade anställning från och med den 1 April?
Nu är det ju så att min chef INTE har bekräftat detta direkt till mig ännu så jag vet inte vad jag ska tro om det i nuläget. Sen har jag ju ett par andra jobb på gång också, ett som snickare, och ett annat där jag skulle bygga byggnadsställningar i Göteborg. Det senare kräver 9-meters licens vilket jag håller på att kolla upp i nuläget vart jag kan få den utbildningen. AF hade inget att komma med vet jag redan.
Ja, det återstår att se vad det blir framigenom, ha det bästa alla!!

1 kommentar:

  1. Tack!!
    Faktiskt så känner jag mig redan lite piggare!!!

    SvaraRadera

Etiketter