12 januari 2010

ADHD!!!

Efter att ha försovit mig igår morse rejält så var det tvärtom idag. Hej o hå, här vaknade man före klockan.
Det var en helt annan story att somna. Jag funderar ju massor så fort det händer saker i mitt liv och igår kväll var inget undantag.
Analyser om vad och varför fick mig att snurra som en takfläkt i sängen och jag är nog ganska nära en lösning tror jag.
Jag tror att jag inte får tillräckligt med stimulans på jobbet längre. Självklart handlar det om att jag inte får betalt för utfört arbete trots att jag jobbar lika hårt, om inte mer än dom andra två. Jag brukar tröttna efter ett tag om det är så.
Jag försöker däremot att hålla mig kvar på "arbetsnivå" istället för att totalt släppa taget och vara hemma istället. Lönemässigt är det samma sak.
Känner att jag måste ta tag i det här idag och kanske köra halvtid ett tag, och ladda om batterierna så att säga.
Jag söker även jobb och har ett par på gång i dagsläget vilka jag hoppas ger i alla fall ett resultat.
Snart dags att pysa iväg till jobbet.


Ha en trevlig dag på er alla därute!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter