18 februari 2013

Uppe före tuppen!

Då jag mår bra, ja, då vaknar jag tidigt med kryp i hela kroppen. Energin flödar och jag skulle kunna ha 3 jobb samtidigt känns det som.
Allting beror på att jag sköter om mig själv, något jag inte gjort förut direkt. Jag var iväg till diabetesläkaren för Transportstyrelsen skulle ha intyg på mina värden annars skulle dom dra in mitt körkortsstillstånd. Kostnad = 313 + 80 kr.
Hur som helst så finns det ett värde där som låg på 143 för 3 månader sen. Idag är samma värde på 77 men det ska sänkas ytterligare 20 för att vara perfekt. Tror jag missat mitt insulin ett 5-tal gånger på dessa 3 månader så jag är nöjd som satan med mig själv :-).
Igår tog fan över mitt liv och jag kom igång att tvätta, diska och plocka av i köket samt bädda nytt i min säng. Doftar underbart med nya fräscha lakan måste jag säga.
Uppkörning och teori kommer närmare också. Pratade med ett ex igår som sa att jag inte ska vara så bekymrad över att misslyckas på teorin för enligt henne så kommer jag fixa det. Hon har helt rätt, det är det jag är oroad över, att misslyckas.
Denna vecka får bli den sista som jag ägnar åt teorin sen kör jag bara, håll tummarna.

Krig och elände på nyheterna gör mig inte direkt road att titta på skiten så jag sitter här och funderar på hur jag ska få tiden att gå tills jag ska med bussen. Har inga idéer heller så jag får helt enkelt bara "vara" i nästan 2 timmar till.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter