17 februari 2013

Det var väl fan oxå......

...jag förstorar problem hela tiden. Tvätten tex, den har legat hur länge som helst men idag så kom jag mig för att knalla ner till tvättstugan och ladda en maskin. Då ska ni veta att sträckan till tvättstugan rör sig om max 40 meter, snacka om att förstora problemet, men nu är det gjort i alla fall.
Jag mår förjäkligt bra måste jag säga och jag tror det har med min antidepressiva medicin att göra, Zymbalta.
Käkat den lite mer än en månad och jag har en högre må-bra status en jag någonsin haft förut, så ta i trä att det håller i sig.
Denna helg så har jag tillbringat fredagen med en särskild vän och vi har pratat och myst ordentligt vilket behövdes för oss båda.
Kollade på farmen tillsammans sen knallade jag upp till en annan vän och drack lite öl och smakade på Jack Daniel´s i en vit flaska som var så förbannat god alltså. 15 %-ig punch/likör-aktig whiskytonad vätska som var såååå jäkla god alltså.

Min sömn har verkligen förändrats på några dagar. Från att vakna varje halvtimme till att sova 6 timmar på raken gör en massa bra saker för kropp och själ. På morgonen så gör jag pannkakor och dricker kaffe och jag vill inte förringa frukosten heller för den har nog lite med att göra i det hela också. Jag fyller ju på förråden ordentligt direkt på morgonen och jag behöver inte längre ta mig någon powernap på eftermiddagen som jag gjort ett tag nu.
Jag blir nästintill chockad av mig själv, fan, går det att fungera så här???

Att skratta sägs ju ha en läkande effekt på människor, och jag vet att skrattar jag så mår jag asbra mest hela tiden. Och nog skrattar jag både i grupp och för mig själv, he he he.
Lajter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter