20 februari 2013

Svajigt idag.

Har pratat med lite människor idag om mina tankar och dom verkar inse mitt problem, sen ska ju läkaren gör det också och det har jag inga som helst garantier för. Efter en seg förmiddag med diabeteskänning så blev jag mest fundersam mest hela dagen. Men sen ringde en mycket uppskattat vän och vi sågs på en fika i stan vilket var riktigt underbart. Hon är......underbar och jag kan prata med henne om allt vilket jag gör också. Efter fikat så gick vi ner till Parfym Pia i krämaren och jag köpte Gucci rakvatten för en dyr slant men den doftar underbart så det var det värt. Sen knallade vi vidare och hon dök in på New Yorker och köpte ett par tajta jeans som satt som påsydda på hennes välsvarvade kropp. Ni kan ju tänka er hur man reagerade på det!!
Själv handlade jag en snygg tröja jag ska ha på fredag för då blire O´Leary´s.
Nu har jag slappat hemma en stund men mina tankar går i 180 om allting. Det handlar om allt från människors besvikelse som kan bli resultatet av ett återfall, till sex. Saknar verkligen den biten vilken skulle kunna bli verklighet ifall jag tänder på. Men jag vill ju ha det ändå, kanske inte nu på direkten för jag vill ju träffa en tjej och leva ett tag med också.......eller bara göka lite med.......eller......pust så invecklat alltså.
Hur som helst så tänker jag inte ta några droger idag. Jag har bestämt mig för det, imorgon tar jag ett nytt beslut, imorgon bitti.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter