23 februari 2013

Ha ha ha ha....

Kom hem till polaren igår och då hade han en vän där, en kvinna, som jag höjde ögonbrynen åt till en början. Hon var frispråkig, verkligen, och pratade oavbrutet mest hela tiden om allt mellan himmel och jord. Snygg tvåbarns mamma från metropolen Frövi, i denna håla finns även kvinnofängelset Hinseberg bara som en parantes. I alla fall så beställde vi en taxi och när den dök upp så skulle väl hon imponera eller nåt för hon sa-"Det här fixar jag". En utlänning som såg bra ut så vi fattade direkt på ett ungefär vad hon syftade på. Jag minns väl inte direkt allt som sas under färden men poängen kom efter en stund då hon försökte ragga honom.
-Jag gillar killar, sa han.
Fy fan så jag garvade alltså. Klockrent.
Kvällen fortskred inne på OLeary´s där jag träffade en del människor. Hockey på apparaterna och Örebro klappade dit Djurgården med 4-2 vilket var kul. Jag gjorde väl lite succé med min dialekt för det var många som frågade vart jag var ifrån vilket öppnade för samtal.
Summan av kontentan blev att det var skitkul på krogen och fortsättning följer.
Melodifestivalen ikväll, då önskar jag mycket bättre musik än skiten som varit hittills. Det får bli en lugn hemmakväll tror jag, allt kan ju fortfarande hända så öppen för förslag är jag definitivt.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter