25 februari 2013

Dextrosol.

Det tar jag då jag får lågt blodsocker vilket jag hade igår kväll. 4 st då jag har känning allt enligt läkare. Efter att käkat upp ett helt paket var jag fortfarande skakig och det var nära att jag ringde ambulans faktiskt. Men till slut gav det med sig, pust.
Det 'är ju ingen höjdare att käka dextrosol innan läggdags för det blir ett helvete att sova då och det var precis det som hände.
Efter ett bra tag snurrandes runt i sängen så somnade jag in och då sattes drogdrömmarna igång igen. Vaknar ofta och hoppas varenda gång att jag ska drömma nåt annat men det funkar aldrig. Vad är det som styr drömmar egentligen?

Jag måste få fart på läkaren idag, måste få min ordinarie medicin annars slutar det här på ett för mig inget bra sätt.
Igår så ringde min andra telefon och det var ett ex som var eld och lågor och ville träffa mig. Jag hamnade i gamla minnen och tyckte det var en bra idé och vi bestämde att hon ska komma till helgen.
Nu är det ju så här att jag gjorde nog en dum grej för det kan inte föra nåt gott med sig egentligen, har aldrig gjort det. Men hon var drogfri vilket jag måste tro eftersom hon säger så men erfarenheten är inte den sen tidigare och hon pratade på på exakt samma sätt som vi senast sågs. Kanske måste avstyra det här snarast, jag vet inte än.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter