11 februari 2013

Bra helg vilket var länge sen.

Kom igång i fredags med huset igen och det var skönt. Jag får en kick av att höra att jag varit saknad, ja menar att det inte är så vanligt i det jag hållit på med.
Fredagen tog jag det riktigt lugnt och jag kollade på farmen och sen dök jag i sängen. Älskar farmen asså!!
Lördag, då hade vi bestämt kusinen o jag att ses och hon skulle fixa specialbrödet till mig samt göra lasagne.
Lasagnen påstår jag hade fått grabbarna i mästerkocken att lyfta på ögonbrynen och det säger jag inte för att det var min kusin som gjorde den. Sen tjötade vi ett par timmar för att sen kolla in melodifestivalen.
Sicket jävla program alltså!
Louise Hoffsten och norskan ihop med han från EMD var klart bäst tycker jag. Shan Banan, en jäkla byfåne helt enkelt. Men det till trots så fattade jag nästan direkt att han skulle gå vidare, varenda unge röstade antagligen på honom.
Denna vecka ska jag på 2 läkarbesök. Blev uppringd av Transport styrelsen som sa att dom inte fått något intyg på min diabetes. Jag var hos diabetesläkaren för massor av månader sedan och hon hade ingen koll på vad det var jag menade för intyg?
Därför så trodde jag då att det var fixat i och med att jag lämnade prover och där dom verkligen frågade angående diabetes. Men lagen om all jävlighet verkar visst här så det är bara att göra som dom säger annars drar dom in mitt tillstånd. Fan va jag avskyr dessa förbannade hot hela tiden.

Men jag börjar må riktigt bra i mig själv nu igen. Tacksam för att det "bara" tog 14 dagar att läka ihop igen efter min privata ansiktsslakt som jag genomförde. Har foto på skiten men det tänker jag bespara er hur jag såg ut som värst, jesus alltså.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter