14 januari 2013

Osäker!

Till den grad att jag ringde och avbokade mitt teoriprov idag. Avgiften får jag självklart betala om jag inte skaffar ett intyg från arbetsgivaren om att jag är sjuk?!?!?
Försökte verkligen i helgen att läsa min teori men kom aldrig så långt som till att öppna min bok. Jag hatar det här hos mig själv, har alltid gjort så. Jag vet att jag måste läsa för att klara teorin men ändå så hittar jag inte fram till att ens börja läsa. Idag efter att jag avbokat så kom besvikelsen farande över mig och det var lite meningen också. Jag har sedan dess suttit vid datorn och gjort kunskapsproven på nätet och jag gör framsteg. Hade säkert kuggat ifall jag gjort provet idag ser jag efter det jag testat idag. Det kommer nya tider i eftermiddag så nästa gång är jag mer än väl förberedd för körkortet.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter