03 november 2012

Recharged.

Otroligt vad lite familjetid kan göra för ett mående. Har aldrig tänkt i dom banorna förut då detta med "familj" inom mina ramar inte existerar och har aldrig gjort det heller. Men jag är glad att jag kan åka ner till motala och träffa dom jag saknar då andan eller behovet behöver tillgodoses.
Passade på att kika in på Fontänhuset Motala också och pratade lite med "chefen" där. Dom har väldigt fina lokaler och verksamheten är under uppbyggnad och det börjar droppa in människor som vill vara där.
Är övertygad om att det kommer att fungera minst lika bra som alla andra hus som finns här i landet. Det ska komma att anställas till våren och jag sa att jag var intresserad så sen får jag se vad som händer med det.

Sen har jag bara myst med min dotter som även stylat om hela skallen på mig. Färg, slingor och sen klippning. Ovanpå det så blev det nya kläder så stylingen blev total och jag ser 10 år yngre ut, minst. Blev riktigt nöjd måste jag säga.
Lite grill på detta så är man med i matchen igen, he he he.

Är skittrött så jag ska hänga lite i soffan och kolla filmen sen bli´re bingen.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter