24 september 2012

Skitkul när det händer roliga saker!

Tex den här intervjun med orföranden i föreningen. Nu har det blivit hype av hela grejen och det är nästan så han tycker det är för mycket alla redan. Klart som fan att det stressar på att få en massa nya saker att göra när vi redan har fullt som det är.
Jag själv känner att jag brinner för ämnet så jag har egna idéer och vill gärna komma med i debatten jag också. Fan, man är ju kåt på uppmärksamhet!!

Tyvärr för mig så stannade hela hjärnverksamheten av någonstans mellan jag var uppe på toa tills jag väcktes. Kommer inte riktigt igång med mig själv och vet inte heller varför jag är sån.
Har inga som helst känningar som om förkylning är på väg. Bestämmer mig för att det bara är en sån dag och siktar in mig på morgondagen istället.

Min kalender är inte direkt fullspäckat konstaterar jag när jag tittar i den. Styrelseträff på onsdag sen är det faktiskt tomt vilket inte känns så där skitbra direkt. Men jag tror den kommer att fyllas på som vanligt :-).
Återkommer senare med lite annan information men om ni vill, kan och vågar så finns rsmh på facebook, eller som länk i "Bloggar jag följer".
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter