16 augusti 2012

Hua...

Idag vaknade jag upp och kände efter lite om hur jag mår. ASBRA!!!!
Så här efter nyheterna så spritter det i kroppen av energi och det är förjävligt alltså. Varför just nu tänker jag?
Innan jag kommit iväg ut så vet jag att det lagt sig för på nåt sätt så myser jag lite för länge av känslan så den ebbar ut.
Humöret är på topp och jag skrattar för mig själv mest hela tiden och tänker humor.
Så in i duschen och ut och sprid lite glädje bland folket är mitt nästa drag, i tanken alltså.
För mig är det alltid lättare att vara rolig om jag har nån med mig, lite bärbart självförtroende alltså, eller mobilt som är så populärt att uttrycka sig.

Men......jag saknar Motala. Hur i helvete kan man sakna den stan frågar jag mig?
Linnéa självklart, "familjen" jag jämt umgås med när jag är där. Jag har så jäkla roligt hela tiden, baksmälla till trots, ni skulle träffa dom alltså, helsköna typer, ha ha ha.
Men jag ser inget liv där hur som helst, ja menar, vad skulle jag göra för att sysselsätta mig?
Själva stan är ju så liten så det skulle inte gå att undvika gamla pundargamar som bara har en sak i skallen och det är att få ner mig i skiten igen. Detta gäller överallt, finns ingen skillnad där inte. Jag trivs dessutom bra där jag är, hmm......tror jag i alla fall. Svårt att svara på just nu faktiskt.........

Nya mål har jag satt upp. Körkort för helvete!!!!!!
Kruxet är ju pengarna det kostar att få det. Blodproverna ska betalas innan september och det är 6000. Vart ska man hitta 6 tusen??
Alltså, jag får hitta på nåt annat så länge men jag vet att om jag inte betalar så kommer mitt lämplighetsintyg att dras in och jag får börja om från början igen, DET vet jag.
Oron börjar att komma i små omgångar och det här är varningen för att jag kommer må sämre och sämre tills jag löst det. Medvetenheten över det gör det hanterbart än så länge i alla fall.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig


Använt droger i 23 år men bestämde mig för att lägga av med det i Januari den 5 2008. Har varit drogfri sedan dess och uppfyllt en del av mina mål. Läs i bloggen.....

Etiketter