17 augusti 2012

Fredag.
Blev väckt av ljudet från en kvinna som hade en orgasm som hette duga. Andra gången detta händer och nu VET jag vem det är också. Gissa om jag har ett enormt flin i ansiktet när jag ser henne :))
Efter detta uppvaknande så la jag ner rätt mycket tid på att föreställa mig hur hon ålade omkring där........i sängen.
Jag är sexuellt utsvulten, ja vet det.

Jag sov lite extra länge idag och det hade kunnat bli ännu längre men, ja.
Sen har det bara varit tv för hela slanten. Har fastnat hemma där jag har aircondition som går mestadels av tiden, det är ju så varmt helt plötsligt och lusten att göra saker avtar med värmen.
Igår pratade jag med en tjej som skrivit en bok och har dom rätta kontakterna för att ge ut en bok och vi ska ses nästa vecka då hon 'är barnledig.
Ska bli intressant måste jag säga. Hon ser bra ut också, har 4 ungar och en i ugnen. Ja, jag återkommer om det senare :)
Det var alles för stunden.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter