21 augusti 2012

Fått lite gjort i några dagar nu.

Det började i förrgår med att jag och polaren sporadiskt åkte över till ett par bekanta lite utanför själva centrum. Jag hade en vinare som jag smuttade på och vi mådde bra, riktigt bra faktiskt.
Väl där så kom det fram lite starkare saker och stämningen stegrade sig ytterligare. Vi stannade kvar till nästa dag och dom var helt underbara som värdar så efter kaffet så åkte vi hem till mig. Polaren började greja med bilen som jag sedan tog över och städade ur riktigt ordentligt. Ett däck var det pyspunka på och jag satte igång att byta detta. Kom fram till att det var lika bra att byta allihop när jag ändå var i farten så att säga.Fälgarna såg förjävliga ut och det var tvunget att borsta dom rena. Med assistans av hyresvärden så fixade vi till fälgarna och målade dom svarta och sen satte dit dom på bilen igen. Blev skitbra alltså.
Polaren började plocka i sitt rum han har i källaren som för övrigt såg ut som fan minst sagt.
Helt plötsligt så hade vi sorterat allt mellan himmel och jord en hel del verktyg bl a. Sen åkte diverse bokhyllor ut också och det började bli en rejäl skräphög utanför källar trappan. Vi räknar kallt med att det blir en släpkärra rätt så fylld också.
Men sen var vi trötta och klockan tror jag var omkring halv två innan vi slutade.
Sen på det imorse igen och slutförde hela grejen. 
Jag hann plocka lite i lyan också, tvättat 2 maskiner och plockat omkring en massa annan bråte jag samlat på mig.
Summeringen blir alltså att det hänt en jävla massa dom senaste dagarna och som jag mått riktigt bra av att ha haft att göra.
Nu väntar en välbehövlig dusch men först ska jag bädda rent för det är så underbart att krypa ner helt naken och somna sött.
Lajter!
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter