29 juli 2012

Trädgårdsfest.

Ajamensan, det blev ett riktigt lyckat sådant i förrgår. Igår däremot så va det OS för hela slanten. Samma sak idag igen men det är så najs att kunna slå på tv´n, nu har jag ju en 42", det blir en helt annan upplevelse and I löv It.
Emma Johansson cyklar för livet och det skulle vara najs om hon tog guld denna gång efter sitt silver i förra OS.
Igår så upptäckte jag att jag hade fångat känslan av att vara lycklig. Inte som dom 2 gångerna då jag vaknat och känt mig riktigt lycklig utan mer som att det kommer hålla i sig denna gång.
Efter Solliden så har den planterat sig ordentligt i mina känslor och för första gången på länge så är det underbart att vakna omkring 6 på morgonen. Jag blir genuint trött på kvällarna och somnar som en stock och det är såååå gött att ha det så igen.
Det kommer bli lite förändringar på föreningen jag är aktiv i och det ser jag fram emot, verkligen. Ansvar får mig att bli ännu mer taggad än vanligt.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter