11 juli 2012

Suger att inte hitta en endaste anledning....

...till att vara vaken och engagerad. Nu sover jag verkligen åt helvete för mycket så med andra ord funkar inte ingenting. Jag försökte för ett tag sedan, i fredags rättare sagt, att ta mig ur och ta mig till fontänhuset. Jag beställde mat i förväg så jag inte skulle strunta i att gå dit. Efter maten så har dom enhetsmöte där DOM SOM VILL kan göra nån syssla om dom känner att dom klarar detta. Jag var inte på humör för att göra något vilket i sin tur då inte alls var okey. Jag kunde ju inte bara komma dit och äta sas det för det var inte okey.
Jag blir så förbannad, kan dom inte se att jag kanske behöver social kontakt istället för en massa jävla krav? Så efter vad jag fattar det som så är man inte välkommen dit för att bygga upp lite styrka och kanske finna det roliga igen med att vara social.
Det här har jag legat och funderat på en längre tid och det känns skit helt enkelt. Jag har ju inte så mycket att vända mig till här i Örebro och det här är andra gången det händer också så visst känns det piss. Det finns ingen jävla människa som ska komma och ställa krav på mig särskilt inte om devisen är att man kan komma och bara vara.
Ä fan, lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter