29 maj 2012

Äntligen!!

I morse ringde kvinnan från försäkringskassan och meddelade att dom godkänner mitt läkarintyg och att jag får retroaktivt sen februari. Att detta hände var skitbra för jag har mått bra den senaste tiden och nu fortsätter måendet att vara bra.
Jag ringde till sociala myndigheten och berättade att dom nu kunde få tillbaka det dom lagt ut för mig. Hon blev paff kan jag lova. Förmodligen inte varje dag som någon gör det jag gjorde.
Så nu ser jag änden i mörkret där det nu blivit ljusare och jag kan återgå till det jag höll på med innan det här startade, att avsätta tid till fontänhuset/RSMH. Den senare har jag ju varit på ganska ofta ändå trots allt. Fontänhuset däremot har jag inte haft lust att vara på men det beror inte till så stor del på händelserna jag haft utan mer på en del av personalen/handläggarna, what ever.
Jag sitter på rsmh just nu och känner hur trött jag blir, på väg att somna till och med så jag ska dra mig hemåt och ta en nap tänkte jag. Men först till bolaget och handla in några öl och stoppa i kylen så dom blir kalla och goda.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter