01 mars 2012

Taggad

För en stund sedan så skrev jag att jag var trött och tänkte lägga mig. Det är så här jag fungerar, tycker, tänker saker som är bra, men inte utför dom.
Jag fastnade i en massa program på andra bloggar så det är det egentliga skälet plus ett till- NÄR jag fångas av något intressant så har jag svårt att avsluta det hela. Efter några timmar så är hjärnan i härdsmälta och jag klappar ihop totalt. Somnar antingen i sängen eller där jag sitter. När jag vaknar upp igen så undrar jag vart jag är, vad jag höll på med när jag somnade och det sistnämnda är riktigt jobbigt. 
Jag sitter fortfarande på sängkanten och min rygg och röven gör ont efter allt sittande. Tittar ut och ser att det mörknat rejält och då ställer jag in promenaden tänker jag, va bra, då kommer jag inte ut ur lägenheten idag heller eller denna gång. Nya tag imorgon. Säger till mig själv att det lönar sig inte att inbilla sig massa saker som aldrig kommer hända. Det är samma sak med att ta sig till gymmet. Jag krånglar bara till det hela tiden och tänker, (det handlar en massa om just tankar), att jag måste göra det eller det innan. Men jag ljuger ju bara för mig själv vilket jag också vet om men som duger som lösning för det jag tänkte först, hänger ni med?
Jag är så glad för jag hittade Tourettebloggen för han skriver exakt det jag undvikit i många år. Hur hittade jag honom då?
Jo jag läste TkJ´s blogg om att tjäna pengar på eget bloggande. Han hade skrivit något där och jag noterade bara att det stod tourette där och klickade på länken. Jag tackar TkJ för att HAN är en riktigt intressant person och jag kommer att flitigt besöka både honom och alla andra jag länkar till. 
Lajter folks!

2 kommentarer:

  1. Vet inte om min förra kommentar kom fram så jag testar igen...
    Tack för kommentaren på min blogg! Jag har länkat hit. :-)

    SvaraRadera
  2. Hej! Det här är den kommentaren som fanns. Tack själv och vi kommer höras igen,absolut!

    SvaraRadera

Etiketter