01 mars 2012

Fortsätter att testa så....

...så jag hoppas att ni har tålamod med det.


Redan slut i skallen.
Nu har jag hållit på i flera timmar med att lläsa, testa, ändra och lära mig saker om blogg verksamhet samt laddar ner W8 test- versionen.
Jag läser TkJ´s blogg och försöker få in all information i skallen samtidigt och jag märker att det knappt funkar. Det är precis det Tourettebloggen.se beskriver, allt jag känner men har så svårt att sätta ord på. 
Ovanpå detta så har jag utsättnings symptom på min medicin så det bara knastrar inne i skallen. Såg ett program om en person som fick lågt blodsocker (0,9) och alla ryckningar det medförde i kroppen. Det är liknande jag har inne i skallen. Kan man dra en parallell så förstår man vad jag menar.
Ska ta en paus nu tänkte jag eller rent av sova ett tag om nu hjärnan tillåter mig till vila. Drömmer något vansinnigt sen ett tag tillbaka och jag känner mig definitivt inte utvilad när jag vaknar. Slog upp ögonen omkring kl.14,00 idag så jag borde inte vara trött. Mina Metamina gör ingen verkan heller och jag kämpar emot att öka på dosen som jag har en tendens till att göra vid dessa tillfällen.
Om jag anar rätt så kommer min blogg att verka rörig ett tag framöver men jag har ändå gett mig fan på att göra en förändring och det är tack vare tourettebloggen.se. 


Adios!
tourettebloggen.se

2 kommentarer:

  1. Hallå där.
    Börjar med att visa tacksamhet för det brutala inlägg du har skrivit, känner mig hedrad.
    Strongt av dig att ha en sånhär blogg, det är inte enkelt.
    Spelar ingen roll om allt är rörigt, på bloggen alltså, det är innehållet som räknas.

    Jag länkar dig.

    SvaraRadera
  2. Tack för det!
    Jag tänker samma sak om din blogg. Starkt, ärligt och utlämnande.

    SvaraRadera

Etiketter