07 december 2011

Då är jag igång sakta men säkert igen.......

.....men har fått ett bakslag redan. Jag snackar med en tjej på sajten badoo.com och det var hon som tog kontakt först.
Det gick smidigt och vi utbytte diverse status med varandra som att hon jobbar inom hemtjänsten i karlstad, med boende för missbrukare bland annat. Å det gör ju jag också, kanske inte jobbar på det viset men jag är ju en "medlemsbrukare" med adhd och har ett missbruk bakom mig som kan lite av varje te x att vara komiker när humöret och läget infaller.
I alla fall så så verkade hon undvika mig kändes det som, vilket var en riktig känsla. Förklaringen på det kom av att jag "var för på" enligt henne. Jag sa ofta att jag ville hon skulle messa eller kanske ringa så vi kunde prata typ varje gång.
I förrgår så chattade vi igen jävligt länge och då säger hon att hon tycker att jag var självgod??!!!??
Jäklar vad jag reagerade på det måste jag säga för det har bara skett vid ett par tillfällen att nån sagt det till mig. En tjej sa det som jag träffade och jag tror att jag reagerade på samma sätt som nu på det.
Jag trodde att självgod var att man bara gör bra saker för sin egen skull, men det var det inte. Ut på nätet och tog reda på vad det stod för.
Men Hallå Eller!!!!
Det tog ett tag att läsa igenom alla andra ord som till slut ledde fram till ett svar eller nåt. Men det var 3 ord som sammanfattade det hela vilka är -.Dryg, Egenkär och Mallig. 
DRYG: Då är man nonchalant, man vill räcka länge(???), segdragen,tyken och så överlägsen.
EGENKÄR: Egoistisk, Fåfäng, Självbelåten och Självupptagen.
MALLIG: Arrogant, Högdragen, Högfärdig, Kaxig, Självbelåten, Snorkig och Stroppig.

Det här stuket håller på ett bra tag, och en del ord,  ledde till ännu flera ord men till sist så var det en självdiagnos jag gjorde ansåg jag. Det var nåt om ett par diagnoser jag reagerade på där i alla fall.
Grejen är ju nu att jag inte ser det här så jag frågade några stycken hur dom uppfattade mig i min personlighet.
Jag var kanske lite "döv" och lyssnade inte eller, tog in det och glömde det.
Fåfängd sa dom att jag var.
Är jag också, fast inte så det går överstyr.
Tydligen ansåg någon/-ra att jag var en riktig snygging runt mitt 25-års streck, men att hon/han tyckte jag var det nu också .
Karlstad-tjejen sa att jag.....en jäkla massa saker egentligen men jag kollade historiken vi har mellan varandra. 800 mess hade jag skickat till henne så det bör ju vara hälften mitt och resten hennes, så var det ju också.
När jag läser det här så förstår jag att hon kunde säga att jag var si eller så. Skönt att få veta det måste jag säga. Det sa mig även att jag utvecklats socialt en jäkla massa för jag insåg ju att hon dömde mig efter sig själv. När jag var på var hon av, men jädrar se, hon var lika "på" som hon sagt att jag var. Jag sa aldrig det till henne.
Den här ordförklaringen som jag förkovrat mig flera timmar i gav mig en del att jobba med.MEN HUR FAN KUNDE HON FÅ DEN UPPFATTNINGEN när vi inte ens pratat "live" än mindre träffat mig.
 Nu kommer snart den där jävla ångesten farandes igen för att "ta" ner mig eller nåt.
I alla fall så kommer vi troligen aldrig att träffas eller prata med varandra enligt henne. Att vänner skulle bli för jobbigt att var då hon haft flera män som varit just självbelåtna. Men okey då, där löste ju alla problem?? Åt sig själv, mig gav hon bara bekymmer.
Mer funderingar att gå igenom------fan, INTE BRAÅÅ!!
Lajter folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter