08 juni 2011

Jösses va det va länge sen jag skrev nåt...

Ja någon större fara är det ju inte. Men jag har landat efter Örebro-resan i alla fall. Läget är som om det inte har hänt att jag varit iväg härifrån. Samma jäkla isolering som annars, samma tråkiga fotspår, bäähh!!
OCH så har Grisen varit i farten igen. 02:00 natten mot 3-4 så vaknade jag av någon idiot försökte ta sig in genom dörren. Och ja,jag hörde hur Grisen svor om något i vanlig ordning.
Några poliser fanns inte att tillgå då jag ringde??
Tydligen mycket att göra i stan sas det.
Men jag har tappat förhoppningen om att lösa det här skiten på normalt tillvägagångssätt, med att anmäla till polisen så fort det luktar svinpiss i omgivningarna.
Hur som helst så finns det bara en enda sak att göra som det är nu.Lösa skiten och konfrontera Grisen eye to eye so to speak.

Hur som helst så struntar jag i det just nu för om 2 dagar tar min"guldklimp" studenten och det ska bli ett riktigt nöje att få vara med om det.
(Själv så förpassades jag till en riksyrkesskola i Torpshammar då jag var 14 år. Jag var tvungen att gå industrielektriker linjen där för att ens få slutbetyg. Hur gick det då?
Åt helskotta självklart. 9 månader avverkade jag sen blev min skolkamrater som var ett par år äldre på sånt där otrevligt sätt där dom hackade på den yngste. Suck alltså, det finns en hel del att skriva om på det ämnet.)

Dagen till ära får jag hoppas att vädret är fint. Kollade nån rapport om att det kunde bli regn, det hoppas jag inte.
Tänkte ta en shoppingtur imorgon och handla nya kläder och skor. Pust asså, är det nåt jag är dålig på så är det att handla kläder. Tar mer eller mindre det som jag ser först, betalar och går.
Ska försöka ta det lugnt och ta mig tid så får jag se hur det löser sig.
Ha en underbar dag på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter