06 maj 2011

Hujeda mig!!

Jesus vad jag har sovit dom senaste 2 dagarna. Det är så jag funderar på om jag fått narkolepsi. Somnar tvärt i flera timmar och när jag vaknar så är jag fortfarande trött. Idag klev jag ur sängen runt 15.00. Tror att det är fredag idag, fick sms från en kompis som ville träffa mig omkring 7 ikväll. Det bådar gott tror jag, osså ler jag med hela ansiktet igen.

Sen till nåt tråkigare. Det blir inget åtal mot "Grisen". Suger purjolök eftersom jag själv får betala det han förstörde.
Måste kontakta försäkringsbolaget och höra efter om det finns möjlighet att få ut ersättning på nåt sätt.

Jag älskar hockey alltså. Svenskarna kanske inte började som jag hade förväntat mig. Att förlora mot Norge är lite av en skam. Men.....all heder till dom.
Jag håller med Niklas Wikegård- Är man utslagen ur NHL, ja då ska man vara tillgänglig för spel i landslaget.
Har ju själv lirat i 9 år och kan ju en del om det här så att säga.
Såååå, nu är det alltså hockeydags!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter