29 april 2011

Upp o nicka, sockerdricka!!

Fan va seg jag var då jag väcktes av telefonen i morse. Vaknade 06.00 första gången, somnade om igen och väcktes runt 09.30-tiden av frivården. Bestämde igår att vi skulle ses idag för att färdigställa en ansökan. Så nu är det nästan klart, ett intyg från en arbetsgivare måste jag ordna idag.
Igår så plockade jag undan kläder, och all annan skit jag lämnade framme efter jag var hemma förra gången. Sopade hela lägenheten(Grisen har ju snott min dammsugare), och sen skurade jag av golven. Klockan blev rätt mycket då jag äntligen kom i säng vilken jag bäddade nytt i innan jag kröp ner. Var rätt så upp varvad efter all arbete så det tog nån timme innan jag somnade.
Drömde om det jag ska göra och det blev lite av en thriller. Det var ju många år sedan jag föreläste och det var det drömmen handlade om. Rädslan att stå där inför människor och prata. Men......jag vaknade med positiva känslor, även om jag kände mig seg. Det kommer att gå bra det här, positivt tänk här.
Jag ska idag ta mig till U.S och betala min medicin på apoteket där. Skulle jag gjort igår men det föll i glömska.
Sen blire ner till gymmet och ta en fika med världens underbaraste människa, jag blir på bra humör av att prata med henne.

Jag kan rekommendera en sida på Internet till er som vill läsa om personlig utveckling, tillvägagångssätt för att starta företag mm foretagande.se.
En riktigt bra sida måste jag säga för den ger en massa saker som är kanon, just do it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter