24 februari 2011

Inget sälen.

Idag är jag på ett skithumör. Det går inte att jag följer med till sälen för att åka skidor. Irriterande som fan. Det finns en annan här som kom dagen innan mig, han får följa med. Det är ett par förresten.
Dom påstår att dom inte känner mig??

Vafan tror dom jag ska hitta på egentligen??

Det finns annat som jag kan följa med på, sas det.
Yupp, men sånt här kan ju slå tillbaka, sa jag.

Känner mig som en trotsig unge med läppen hängande.

Det skulle va så kul att få åka lite skidor i ordentliga backar, nåt som inte kommer hända mig då ser det ut som.
Nja, det startade fel processer i mig märker jag. Funderar faktiskt på ifall jag ska ta och åka hem igen.
Tror det bara är min tjurskalliga sida och att det går över. Hoppas kan man ju.

1 kommentar:

  1. nej du kommer inte åka hem du är för rädd för vad som kommer hända där därför åkte du på behandling med svansen mellan benen det ända du är bra på är att slå kvinnor och klaga på allt och alla.Du tar upp en plats på behandlingen för att du vågar inte bo kvar i Linköping.För varför annars skulle du till brhandlingen.Du har ju inga problem med droger du har adhd och får medicin mot det.Det är pga såna som dig som folk som är helt sönderslitna inte får plats på behandlingen.Jävla tönt är du.

    SvaraRadera

Etiketter