26 juli 2010

Istället för att bara ligga hemma....

...så åkte jag till en vän i helgen. Det ångrar jag verkligen inte. Vädret var under all kritik och det var riktigt kallt.
Men trevligt hade jag i alla fall.
Träffade människor som har haft ödets makter emot sig. Förlorat 2 döttrar samtidigt i en moped-olycka....

Vi grillade och drack öl hela helgen och det var fantastiskt att bara få känna ett lugn jag inte känt på ett bra tag.
Vi var uppe tidigt lördagsmorgon och skulle fiska, men det "såg" inget trevligt ut på sjön direkt så vi åkte hem och sov istället.

Min dotter...
Hon kom in en sväng idag och hälsade på. Hon skulle också ha mitt bank-id och så installerade jag min bank i hennes dator så hon kan hjälpa mig med pengar, betala nån räkning om det behövs, ja ni fattar.
Jag hade varit iväg och handlat på ikea och hon med kompisar var inne i stan så dom hämtade upp mig på ikea.
Hem åkte vi och jag gjorde det jag skrev om först. Sen tog vi lite kaffe.
Dom gjorde sig färdiga för att åka när jag upptäckte att Linneá var ledsen. Vi kommer ju inte att ses på fyra månader och jag min idiot fattade inte det här förräns hon grät.

Det känns för jävligt helt enkelt. Fan så dåligt jag mår igen, sämre än innan. Det är ju fan att det hela tiden ska behöva drabba dom man älskar.
Nu är jag väldigt låg i sinnet och det hjälper inte ens att jag låter känslorna göra som dom vill. Tårar rinner ner på golvet och jag önskar jag vore död så jag slapp såra min dotter.
Nää, inte är det kul idag-heller.

2 kommentarer:

  1. Tänker på dig Johnny! Blir ledsen när jag läser om hur dåligt du mår men lova mig att du orkar och inte ger upp!!!

    När du är en fri man igen och lämnat ALLT från ditt "gamla" liv bakom dig vill jag att du kommer till mig på worldclass och ger mig en kram och säger att du är tillbaka för alltid!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Jenny!
    Om det håller hela vägen så gör jag det.
    Som det känns nu så vore döden välkommen.
    Kommer jag bara ur det här måendet snart så repar jag mig, det vet jag. Men nu jag börjar tvivla på det. Det har funnits där så länge nu och det är det värsta jag nånsin haft.
    Så idag vet jag inte hur morgondagen kommer att se ut.
    Kram!

    SvaraRadera

Etiketter