03 maj 2010

My Cribb.

Jaha ja, då är man in flyttad men knappast iordning. Jag har så jäkla bråttom att bestämma mig så jag inte hinner se saker som jag nu retar mig på. Kokvrån alltså. Det finns ett enda skåp där som ska inhysa både köksgeråd och fungera som skafferi???
Inget grytskåp heller........fan också.

Hur satan ska det gå?

Nån vidare plats för att tex sätta upp ett skåp för ändamålet finns inte =(.

Hade jag bara tagit mig tid till att ordentligt undersöka det här innan hade jag ju inte tagit lägenheten.
Men inte da, "Johnny bråttom" är mitt mellan namn.

Ja ja, jag får hitta på nåt bra så det kommer att fungera för flytta tänker jag inte göra än på ett tag.
Kanske ska skärma av i det ena rummet, mmm, det tål att tänkas på.

Fast annars så verkar jag trivas här. Märker det på att jag sover alldeles utmärkt.
Det har ju varit si o så med det där jag bodde innan. Berodde på andra hyresgäster och deras smått sagt onormala beteende sena kvällar och jävligt tidiga morgnar. Det var lyhört till den milda grad att jag trodde jag skulle få ett frispel typ varenda dag. Det slipper jag nu tack o lov.

Sen allt jävla plockande också. Jag ska få ett rum tapetserat så det är knappast nån mening att göra iordning det innan det har blivit av. Sen vet man inte NÄR det sker heller men bolaget jag hyr av tror jag sköter den biten på ett för alla inblandade parter, ett bra sätt.

Ska dit imorgon och välja tapeter och kvittera ut nycklarna, eller rättare sagt visa upp nycklarna jag fick förra helgen.
Man fick ju inte göra som jag gjorde med nycklarna, ta dom från den som hyrde innan. Det ska kollas att det är alla nycklarna bla bla bla.

Jag har ju inte så mycket möbler heller. Eller jo, jag har ju möbler men det är mest skräp.
Har ju tänkt att jag ska inhandla vartefter kassan tillåter men det är svårt att att sätta ihop nåt konstruktivt då jag fan inte ens kan sätta upp en tavla på väggen så den sitter snyggt.
Herregud då det kommer till inredning, där är jag totalt nollställd.

Får göra så jag kan är min inställning och be nån om hjälp om det krisar sig och det kommer det att göra helt säkert.

På jobbet är det lugnt efter alla turer med den ansvarige. Han delegerar inte skitjobben till bara mig längre och det är jag nöjd med.
Men jag drar mitt strå till stacken och gör dom på eget initiativ för jag vill inte att nån annan ska få dom istället bara för att jag ogillar dom.
Jag pular på mitt område och där börjar det bli riktigt snyggt och prydligt i rabatter och skräpfritt. I alla fall varje måndag och fredag då jag plockar skräp.

Idag har jag rensat ogräs för det ska fyllas på med barkmull imorgon. Älskar att ha radiolurarna på mig och bara göra det jag tänkt. Lyssnar på mix megapol och bara njuter av vädret som visat sig från den bästa sidan ett tag nu. Sämre väder ska vara på gång men det är som det är med det, bara att klä sig efter det.

Nu i maj ska det visst sättas igång med interferonbehandling, blääää alltså.
Det ser jag definitivt inte fram mot kan jag tala om. Men det är ju tre veckor dit hur som helst.
Nu kommer jag inte på nåt att skriva om så ha det bra alla ni som läser min blogg,kramar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter