14 mars 2013

Människor glömmer för lätt.

Nu har det valts en påve. En ny jävla sadistisk pedofiljävel som har fritt spelrum i några år och som kommer sabba mer än ett liv. Historien säger ju sitt att detta har hänt mer än en gång. Att bli en påve har ju sina nackdelar men framför allt fördelar. Bland annat så inbillar dom sig att dom får göra precis som dom vill och blir dom avslöjade så kliver nån undersåte in och tar på sig skulden i hans ställe, eller tvingas in i hans ställe. Det är lite som idrottstränare´s position, eller kändis inom Tv-världen, det kommer fram när dom dör vilka äckel dom verkligen är men det värsta är tv-bolaget som mörkat skiten. Inte svårt att dra slutsatsen att pengar är viktigare än några barns liv.

Det var igår det där, nu är det torsdag och jag vett att jag idag ska hämta min medicin. Efter flera månader så är det slut med våndor och fanskap och jag ska få fungera normalt igen. Det står städning på agendan idag. Det vanliga förstås samt vika kläder och lägga undan dessa och även tvättmaskinen ska få veta att den "lever".
Skrivelsen till patientnämnden postade jag igår och det var med dubbla känslor jag gjorde det. Men jag kan ju inte bara se mellan fingrarna på det jag utsatts för senaste månaderna. Jag vet däremot att när jag träffar läkaren nästa gång kommer det vara spänt.
Nej, nu fortsätter jag med mitt kaffe.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter