19 februari 2013

Dålig morgon.

Jag inbillar mig att min sömn hänger ihop med vården. Inatt så var jag tillbaka på ruta ett igen, alltså, jag vaknar en gång i timmen och går upp och röker, jag som slutat röka oxå :-).
Jag kan inte direkt peka på någon orsak till detta fenomen eftersom jag sovit bra senaste tiden och jag är inte ens hemma förrän klockan närmar sig 6-7 på kvällen. Vaken hela dagen från halv sex igår, mystiskt.
Jag tar "day off" från huset idag, eller jag har inga förpliktelser dit idag alls så jag är ledig hur som helst. Förmodligen är det dummaste jag kan göra att sova så jag skippar det och istället så ska jag tvätta lite handdukar som blev kvar sedan helgen.
Läkaridioten skrev alltså ut Medikinnet till mig igår igen trots att jag reagerar galet på den medicinen. Jag blir också lite fundersam på varför det blev såhär. Ja menar, jag har ju haft license i ett år förut så varför ska det ta sån tid den här gången också?
Det var likadant förra gången också, att det tog tid för att få licensen men någon förklaring får jag inte på frågan.
Jag måste "släppa" det här nu annars så blir jag galen känns det som. Kanske det dom vill?
Lajter! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter