12 juni 2012

Uj daa...

Det var ett tag sedan jag skrev märker jag. Jag har försökt att komma tillrätta med mig själv men det går inget vidare.. 


Jag har fått mitt läkarintyg godkänt och i och med det får jag även retroaktivt från FK.
18000 kr skulle dom ha tillbaka FK och det är ju helt okey, dom har ju hjälpt mig att överleva om än knappt.


Det var planerat att jag skulle åka ner till Motala, linköping för att ta igen mig.
Jag kom aldrig iväg men biljett beställde jag hur som helst. Tror det går att omboka eller få tillbaka pengarna, eller nåt.


Igår var det den 11:e juni och kan ni tänka er, jag har äntligen fått tillbaka min ordinarie medicin. 


Licensen hade kommit till Apoteket och var på 2000 tabletter som ska räcka i 3 månader. Helvete va mycket tabletter, 8000 om året. Nej förresten, 6 burk per månad ger 72 burkar á 100st i varje=7200 tabletter om året.
Hmmm, det där blev lite chockartat då jag inte räknat på det förut. Får hoppas att dom gör tabletterna lite starkare, dom är på 5mg och finns enligt uppgift inte starkare, konstigt alltså.


Nu ska jag iväg och sola och handla lite käk, lajter!

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter