03 mars 2012

Då va man snart klar med städningen.

Jajamensan, här har jag slitit som en gnu men fint blir det i alla fall. Jag behöver en lite spark i arslet för att komma igång fast jag tycker jag hunnit med en jädra massa sedan igår. 
Nu behöver jag bara ta mig till Ö&B och inhandla lite snacks till kvällen. Kassan tillåter inga stora utsvävningar är jag rädd för då jag fortfarande inte fått en ny läkartid så jag får ett läkarintyg. Helt absurt att det ska ta mer än 4 månader och jag har inte fått tid än så det kan ju dra ut på det ännu mera. 
En polare fick sin tid nu till en läkare efter han varit på utredning. Bara det tog mer än tre månader och tiden han fick var om 4 veckor??
Bedrövligt alltså.
Undrar om man kan gå till v.c och berätta för dom hur det ligger till så kanske dom kan sjukskriva mig?
Nä fan, jag kontaktar dom jag hade förut. Även om den läkaren tagit ledigt 6 månader så kanske någon annan överläkare kan skriva ett intyg. Värt att undersöka i alla fall.
Nää, nu är det dammsugning och vaska av golven för nu är min dotter snart på väg. 
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter