03 december 2011

December kom med stormsteg bokstavligen.....

...men inte hade December något mer att bjuda på än just lite storm i bakhasorna. Idag gick jag ut en sväng runt kvarteret, mitt i natten, och tog mig en cigg faktiskt. Bilarna utmed gatan hade frost på framrutorna, på vägen i dom små pölarna som fanns så hade en tunn tunn is-skorpa lagt sig. Jag var klädd i tofflor, en luv-jacka, och tunna tunna träningsbyxor. Efter en stund så började det bli lite kallt faktiskt. Vild gissning så är det 2-3 grader kallt ute nu men jag smakade på en känsla man sällan får vara med om-Att det var så tyst och stilla ute. Det är ju fredag faktiskt. Men det var totalt tyst i stunder och jag försökte njuta av den, här och nu.
Åsso har man tinnitus!!!!!!!!!!!!!


Jag har inte kommit in i mitt bad än fast det nu är bra många timmar sedan jag gjorde det klart. Men dom senaste dagarna är inte skallen med som den brukar och jag går som om jag vore småfull. Snubblar på allt ta mig fan och det är irriterande som satan.Hörde nyss på radion att klockan var tre då höjde jag på ögonbrynen, ja, allt som hör till också då, svårt att få upp dom annars!! I MADE A JOKE, so to speak!!
Nej fan, det här var inget roligt att sitta här framför datorn. Klappar mig själv på axeln att jag faktiskt skrivit lite i bloggen. Men jag tycker det suger lite nu för kommentarerna uteblir och det var ju dom från början som gav mig något. Jag ser ju på räknaren att det är rätt så bra trafik ändå här men det gör ju inte mig gladare tyvärr.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter