23 december 2011

Amen johnny för faaaan asså!!!

Inte svårt att skriva så och verkligen mena det också. Men jag gjorde som jag brukar då jag har tråkigt, dåligt med mat hemma, ensam, synd om mig bla bla bla...först sover jag onormalt mycket, jag lovar, det handlar inte om att försova sig typ 2 timmar. Nähä, här ska man till huset, ställer klockan så den ska ringa runt halv 9. Lägger mig omkring kl 22 och somnar kanske inte direkt. Har tabletter mot dessa gånger då jag INTE kan sova för det händer ofta att jag inte kan det. Jag tar lite mer än jag ska och genast så får jag "kryp" i mina ben och kan inte ligga still. Jag somnar i alla fall efter någon timme, vi kan säga omkring 23.00.
Dagen därpå så vaknar jag så där omkring kvart över fem tror jag bestämt det var.  P Å  K V Ä L L E N!!!!
Jag har utan problem sovit 18 timmar. 
Det efter att jag nästan gått i ide ett par veckor innan. Sover som satan alltså. Det kan ju bero på min depression, eller DET beror på den det vet jag redan. 
Natten till idag sov jag inte alls. Försökte att krypa ner i sängen omkring 22-23 tiden men det var meningslöst för jag for runt som en propeller hela tiden.
Mina tankar förskönade tillvaron i pokerspelets värld där jag vann som fan. Nu är det som så här att NÄR jag vinner så är det på långa vägar någon vinst. Nä, först måste jag vara på plus minus noll innan jag ens kan räkna någon vinst.
Hur som helst så från tanke till handling är det inte så långt så jag var där vid datorn och loggade in på svenska spel till slut. Först kollade jag mitt saldo och halleluja så hade mina pengar kommit in och dessutom inget avdrag på dessa. Jehu, jag var ju rik så jag spädde på med 300 direkt till sv.spel.
Dom var ju snabbt avklarade kan jag lova.
Ytterliggare 500 men nu med en plan, en riktlinje jag tänkte följa. Ni vet, det är ju inte den bästa dealen att köpslå med sig själv när man spelar om pengar. Jag har i alla fall 80-90 000 i förlust under mina år med sv.spel.
Jag vet ju vad jag kan och sen är det bara att göra det i praktiken också.
800 + 300 till, blir i min skalle 1100 kr.
Fan i helvete, då var det dags igen alltså. Sitta där och ljuga inför sin inre röst?
Det ordnar sig, du fixar det här, kom igen nu för fan. Sätt in lite till så spelar du ifatt inga problem. Medans du spelar tillbaka så kan du ju faktiskt vinna mer än du satt in denna gång. Kom igen nu va ingen fegis, he he he he
Det här spelet pågår faktiskt inne i skallen på dom flesta av oss. Jag har gått rakt in i spelberoende, te x  innan jag kom hit. Då spelade jag bort en jävla massa pengar.
Jag lärde mig tydligen något i all den här misären- att inte ge vika för spelandet för det är lika giftigt som narkotika.
Jag kan fortsätta i evigheter och skriva om maktlösheten man faktiskt känner då man sitter i detta  förbannade skruvstäd.
Jag har provat olika spelstilar men märkte att det var en som fungerade tillfredställande. Jag stördes ALLTID under spel av någonting tex mobilen, tv´n eller what ever. Igår så var jag helt ensam och jag var fokuserad som tusan hela tiden. Jag spelade skitbra och för varje tusenlapp jag vann tillbaka så bestämde jag mig för att när jag uppnåt tex 2000, ja då skulle jag skicka 1500, minst, tillbaka till mitt konto.
Det fungerade över förväntan hur som helst. Så fort jag kände att det inte kändes bra så bytte jag bord, förde tillbaka pengar, satte mig vid ett nytt bord och fortsatte att vinna pengar. Det fanns inget som hette i min skalle "att bara 5 potter till om jag skulle iväg, inget förhandlande i skallen, utan jag bara klädde mig och gick ut.
Okey, somliga kan ta detta för en försköning av att JAG tror att jag kan vinna tillbaka mina förlorade pengar. Men när det handlar om mig så är jag förbannad ett tag för min idioti, sen är det glömt.
I alla fall, det jag skulle komma till  är att det gått jäkligt bra och min förlust har sjunkit rejält vill jag säga. 
Tex, jag har betalt alla mina skulder och har ändå mer än 1000 på kontot. Dessutom kommer det bra mycket mer i mellandagarna till mitt konto. Fy fan det är dags att jag får skörda det positiva alltså, jag hoppas att det här avslutet på året också ska komma bli inledningen på nästa. Vad lycklig jag skulle vara då. Tycker jag är värd detta faktiskt.


En annan sak. Jag tycker ju att jag ser förjävlig rent allmänt. Men......jag fick kort från göteborgsveckan för ett tag sedan.........Låter lite lustigt att säga det själv men fan, jag ser ju bra ut då jag inte märker att nån tar kort. Positivt överraskad, lajbans!!
Lajter!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter