26 december 2011

Alldeles förbannat underbart allt har varit!!!

Äntligen har jag fått det jag saknat och längtat efter i så många år. En underbar jul med vänner!!
Kanske låter konstigt att jag skriver så här men senaste gången jag mådde så här underbart bra var när jag var tillsammans med min dotters mamma. Kan ni tänka er, det var den felande pusselbiten för jag var där igår och all värme som alla pratar om fanns där. Nu ska jag inte förringa min kusin på något vis för det var en trevlig julafton på fontänhuset.

Men dagen innan julafton så tog vi lite starkt hemma hos kussen och vi kom i asbra form. Riktigt rolig kväll som avslutades på favvo krogen Nobel.
Annandagen har varit i slöläge men det har varit skönt5 det också. Huset står kvar efter stormen/orkanen igår men jag kan berätta att min säng vibrerade av krafterna från vinden. Grannen badrumsfönster gick sönder, halva fönsterramen kvar, he he he.
forts. följer.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter