20 november 2011

Jag lever om nån undrar....

Jag har varit lat som inte har skrivit blogg på ett tag nu. Men efter Göteborg så blev jag sjuk med feber, efter en vecka hemma så trodde jag på lyckan förra måndagen men då kräktes jag och sket galet illa så det var bara att fortsätta i sängen.
Jo, resultatet efter mina öl i götet blev avstängning från fontänhuset-4 dagar!!!
En så kallad markering av chefen på huset. Mig spelade det absolut ingen som helst roll. Jag stod upp och sa att jag tänker inte köpa "nolltolerans" bara för att någon annan gjort bort sig. Det kan ju tyckas att jag är löjlig, barnslig, fjantig eller till och med töntig i den här frågan och att det är ju bara att acceptera regler.
Absolut inga som helst problem för min del. Det är bara det att kollektiv bestraffning enligt svensk lag är totalt förbjudet.
Sen spelar det ingen roll att det är så på andra ställen och bla bla bla.
Imorgon så är det huset som gäller för tidningen måste göras färdigt och korrläsas innan den ska i tryck. 
Sen skulle jag faktiskt behöva komma till gymmet också, herregud va det va mycket på en gång.
Lejter! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter