22 augusti 2011

Sammafattning av veckan.

Från måndag fram till fredag eftermiddag var jag riktigt pigg och tog till mig massor av information och social kontakt.
Det händer en massa saker i mitt liv nu och jag blir riktigt matt efter en dag på "huset". Så fredags eftermiddag så åkte jag hem kl.2 och somnade som en klubbad säl. Sen har jag sovit i stort sett hela helgen. Kusinen drog iväg och plockade svamp och hon hittade en hel del måste jag säga. Jag avböjde att följa med då jag bara hade lust att sova. Men gott att äta det är det ju ändå.
 Kusin ska åka till Hallstahammar på nån utbildning så jag blir ensam(snyft) inatt. Hur som helst så har jag träning nu kl.14, sen tvättstugan hemma och så måste jag städa också. Nu lät det som ett tvång, men så är det inte.
På "huset" så har jag skurat golven på övervåningen och det är det ända jag gjort. Fanns inte så mycket att göra idag.

Ha det göttis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter